LISA HERMANSSON

Music & Event Management

WARNER LIVE SESSIONS

Publicerad 2016-12-08 18:53:00 i LIVET, MUSIK & EVENT,

En vecka som bestått av skola, julbord gånger två, minigolf, nya naglar samt Warner Live Session börjar nu gå mot helg. Igår smygstartade vi helgen och var ett gäng på Berns och ovannämnda event som Warner arrangerade, med showcase, vin och photobooth. Vi fortsatte sedan vidare och vidare genom storstadsvimlet och det blev en lång men rolig kväll med helt fantastiska människor som jag är så tacksam över. Idag blev det en sväng förbi Universal för ett spännande möte om ett projekt jag ska börja med snart. Känns lite overkligt att jag ska få chansen att ta del av hur arbetet går till på världens största skivbolag, men så himla roligt. 

Nu ska det lagas en förhoppningsvis god middag till min kära sambo och även packas, för imorgon åker vi till Växjö och hänger med min familj i några dagar. Inte varit där hemma på evigheter så det ska bli så avkopplande och mysigt, ännu en gång känns det smått euforiskt inombords. Och ännu en gång ska vi spendera ett par timmar på ett tåg vilket minst sagt blivit vardagsmat för oss. Men med min Elias som resesällskap genom alla dessa timmar på olika tåg kan det omöjligt vara annat än fullkomligt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela