LISA HERMANSSON

Music & Event Management

FINASTE I MIN VÄRLD.

Publicerad 2016-07-01 17:23:46 i LIVET,

Firar 6 månader med den här fantastiska människan idag! Visserligen har vi träffats bra mycket längre än så men räknat från det datumet vi satt så har det nu gått ett halvår. Kan kännas lite töntigt att räkna månader och det är egentligen ingenting jag lägger någon större energi på, men lite mysigt är det ändå. Det viktiga i det hela är att Elias är den absolut bästa människan jag någonsin träffat, och aldrig förr har någon visat mig vad kärlek är på det sättet som han gör. Trodde faktiskt inte att det kunde vara såhär enkelt och självklart att älska någon, men då det var kärlek vid i princip första ögonkastet är det kanske inte så konstigt. Vill bara passa på att säga tack för allt du gör för mig, för hur du får mig att känna varje dag och för de bästa månaderna i hela mitt liv. Jag älskar dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela