LISA HERMANSSON

Music & Event Management

DEN MORGONTRÖTTES STORY

Publicerad 2016-06-16 16:55:40 i LIVET,

Många skratt, danssteg och alkoholhaltiga drycker senare tackade vi och avslutade en helg på Summerburst genom att göra absolut ingenting hela söndagen. Obeskrivligt skön känsla att på en hel dag inte behöva åstadkomma mer än att ta en sväng ner till stan, äta kebab och ligga i soffan och gosa! Eftersom livet ofta går i raketfart är det alltför sällan som sådana kvalitetsdagar faktiskt existerar. Därefter har det dock varit slut på lugnet och de senaste dagarna har spenderats i Göteborg på Golfkalaset tillsammans med b.la. tjejerna i Dolly Style, Lisa Ajax och Wiktoria samt på Skansen för presskonferens inför Allsången. Mycket fina och lärorika dagar vilket den här individen uppskattar till fullo, men lite mer sömn med jämna mellanrum hade väl kanske inte skadat. Däremot spelar det inte så stor roll, för på något sätt lyckas tröttheten ständigt smyga sig på ändå oavsett hur många timmar man spenderar i drömmarnas värld. Det händer i princip aldrig att jag vaknar upp och känner att jag är riktigt pigg, att det är enkelt att gå upp ur sängen eller att jag inte hade behövt sova mer. Jag gissar på att det mest bara måste accepteras att om man slår upp morgontrött i en ordbok så finns det antagligen en bild på mig där.. Men tur är det väl då att det finns så mycket andra faktorer som bidrar med energi just nu! 

Ikväll står det egentid på schemat då mannen i hemmet ska iväg och jobba. Har planerat in att laga en god middag och bara kolla serier, min absoluta favorit just nu är Pretty Little Liars. Jag har verkligen fastnat totalt i den och det är sån härlig känsla när det finns ett par avsnitt att kolla ikapp. Kan ofta bli löjligt lycklig för småsaker som att veta att det ska ätas något gott eller att veta att en hel kväll ska få spenderas med att se en favoritserie. Men det är väl fint att kunna bli lycklig för små saker i livet, det är ändå lite det som kan kallas livsglädje tycker jag! 

OCH, igår fyllde min kära pojkvän 25 år - GRATTIS IGEN ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela