LISA HERMANSSON

Music & Event Management

HYMN FOR THE WEEKEND

Publicerad 2016-05-02 17:05:00 i LIVET,

Då var det måndag igen, men däremot en måndag som känns som en onsdag. Eftersom kontoret är stängt torsdag, fredag innebär det kortvecka för min del, inte helt dumt! Solen har äntligen bestämt sig för att närvara också och det uppskattas enormt kan jag säga. 
 

En händelserik helg har passerat i ilfart och det är knappt att reaktionsförmågan är tillräcklig för att det ska hinna uppfattas att helgen smyger sig på innan den är slut igen.
I fredags blev det ett besök via praktiken på Scandic Anglais där det var seminarium med statistik och information från b.la. Spotify och IFPI, följt av en liten AW med bubbel och trevligt sällskap.
Därefter blev det en rask hemfärd för att möta upp min kära pappa och bonusmamma som kom på besök till oss från Växjö. Kvällen bestod av tacos, vin, kortspel och alldeles för mycket snacks – som vanligt när jag får i uppdrag att handla. Det gäller att njuta här i livet tänker jag! Lördagen startades upp med en fantastiskt god frukost som min kära Elias fixade fram, följt av en sväng på stan och en fika i solen för att sedan fira valborgskvällen på en restaurang med god mat, vin och fyrverkerier. Igår efter de hade åkt hem hade jag och Elias en oerhört lugn, välbehövlig och mysig dag/kväll i soffan med diverse olika program, filmer, godis och mat. Vi inhandlade nya fina vårblommor också och oj vad jag tycker det gör mycket i ett hem, det blir så hemtrevligt!

Nu närmast står det träning på schemat så vi kan åka hem och titta på Biggest Loser med gott samvete sen! Skämt åsido så kan det vara dags att utnyttja gymkortet litegrann som ändå finns där och drar pengar varje månad oavsett om det blir använt eller inte. Behöver all energi jag kan få för imorgon blir en händelserik dag med intervjuer på Grand Hotel följt av mat och showcase på Berns terass ända in på kvällskvisten. Nu – dags att svettas! 

Kommentarer

Postat av: Helle

Publicerad 2016-05-02 20:51:33

Lite blommor förgyller livet. 😊🌷😘💕

Svar: Haha ja men verkligen!😄😘
Lisa Hermansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela