LISA HERMANSSON

Music & Event Management

PLÅTNING PÅ CIRKUS

Publicerad 2016-12-02 18:37:00 i LIVET, MUSIK & EVENT,

Att man aldrig slutar förvånas över sig själv och sina påhitt kan definitivt konstateras efter denna händelserika dag. Imorse begav jag och Elias, aka managern, oss ut tidigt för att infinna oss på Cirkus med Rosanna och vår fotograf Frank för att plåta mig och Rosanna till vårt kommande projekt som vi håller på med. Blir fruktansvärt intressant att se resultatet då bilderna blev riktigt häftiga och snart kommer vi offentliggöra vad det är vi håller på med. Kan säga som så att det var inte den bekvämaste fotograferingen direkt, mitt på Cirkus-scenen med alla "Phantom of the Opera"-dekorer stirrandes på oss. Senast jag befann mig där inne var under Grammisgalan vilket gjorde hela situationen ännu mer absurd. Men det är minsann en grej att checka av från sin bucketlist om man nu har en sådan! Galet mäktig lokal är det onekligen, vilket var precis det vi var ute efter. Sneak peaks i form av mobilbilder kommer här under inlägget. 

Även gått och trallat på julsånger hela dagen och hemma hos oss är granen klädd, lussebullarna bakade och chokladkalendrarna redo. Julstämningen har infunnit sig helt enkelt vilket är helt underbart och jag blir alldeles varm inombords av allt mysigt julpynt i allas fönster, inklusive våra egna. Att det redan är den andra december är förövrigt något som är väldigt svårt att ta in eftersom tiden går så otroligt snabbt att det knappt går att hänga med i svängarna. Det gäller att passa på att njuta! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela