LISA HERMANSSON

Music & Event Management

VÄXJÖ OCH TREDJE ADVENT

Publicerad 2016-12-15 18:38:25 i LIVET,

Tillbaka i Stockholm i måndags efter fantastiskt mysiga dagar med nära och kära i Växjö, går inte önska sig en bättre helg - eller tredje advent för den delen. Mysiga middagar, sällskapsspel, glögg och julgranspyntande för att nämna lite av alla bidragande mysfaktorer. Det kan man bara inte klaga på! Alltid lika mysigt att få komma hem, blir så nostalgiskt. Barnet inom mig smyger sig fram när mamma och pappa pysslar om en ett par dagar och det känns nästan som tiden stått stilla. Glad dock att jag inte bor kvar i Växjö, har lärt mig så otroligt mycket och mognat något enormt av att flytta själv till Stockholm och genom allt jag fått göra och fortfarande gör. Tur det är hyfsat enkelt att träffa familjen trots att man bor i olika städer. Nya spännande saker väntar efter nyår och trots miljoner saker i hjärnan och fler checklistor än jag kan räkna så känns det väldigt väldigt roligt. Livet går framåt och i helt rätt riktning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela