LISA HERMANSSON

Music & Event Management

LIVET ÄR DET SOM PÅGÅR JUST NU

Publicerad 2016-06-06 14:48:00 i LIVET, MUSIK & EVENT,

 
Att livet känns väldigt fantastiskt just precis nu är det väl ingen tvekan om. Känns som att jag är litegrann i mitt esse. När man i skrivande stund sitter med en gassande sol skinandes i ansiktet backstage på Skansen, när det nalkas helg som innefattar Summerburst med världens finaste Elias och massa härliga vänner, när man fått en fantastisk present och när det äntligen är sommar på riktigt. Hur kan man känna annat än glädje? Dessa rader skrivs direkt från Skansen där det är nationalfirande som pågår vilket kommer sändas ikväll. Är här med Robin Bengtsson och Elisa Lindström som ska köra en låt tillsammans, en cover på en Avicii-låt. Soundcheck följt av en mysig lunch här med dem på Skansen har avnjutits hittills och senare väntar genrep, middag och sändning helt enkelt. 
 
När pojkvännen i onsdags överraskade med en jättefin present satte det igång en hel drös med glädjesprittande små fjärilar hos mig. En liten hobby existerar hos mig i form av make up och därför var självfallet lyckan total när sminkväskan på bilden ovan blev min! Rider fortfarande på den glädjevågen och det är verkligen fascinerande hur den människan kan få mig att må så otroligt bra och göra mig så lycklig på alla sätt, jämt och ständigt. I helgen väntar Summerburst med honom och ett gäng vänner, ska bli överflödigt roligt då det faktiskt var ett bra tag sen jag var ute och slirade. Som student är väl inte ekonomin på topp direkt, men man gör vad man kan för att hålla skeppet flytande om man säger så. Fredagen och lördagen som passerade i helgen bestod därför av jobb där passen var långa, pauserna var få och gästerna var många. Trött var bara förnamnet för mig i söndags och ser därför extra mycket fram emot Summerburst där jag själv ska få roa mig lite! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela