LISA HERMANSSON

Music & Event Management

YOU GOTTA GET UP AND TRY

Publicerad 2016-05-10 17:10:00 i LIVET, MUSIK & EVENT,

En solig variant av en tisdag som får avnjutas idag minsann! Dagen började fint med ett besök på Veckorevyn tillsammans med Robin Bengtsson, Lisa Ajax, Oscar Zia, Isa Tengblad och Wiktoria. Det är mycket inspirerande miljöer jag får möjlighet att vara en del av nu för tiden vilket uppskattas enormt. Kreativitet blandat med höga ambitioner och målsättningar är något som faller mig i smaken och som inspirerar mig ännu mer till att verkligen jobba hårt för det jag tror på och vill. Alltför många gånger händer det väl att människor tycker att man siktar för högt eller strävar efter omöjliga mål och nästan är lite naiv om man berättar om sina framtidsdrömmar. Personligen tycker jag absolut inte att det finns något som kan definieras med att ha för höga mål år 2016, för vad är det värsta som kan hända? Att man landar lite lägre än vad man tänkt sig? Hellre det än att inte försöka alls!
 
Nu ska jag och min fina Elias till gymmet en sväng och sedan blir det middag och semifinal i Eurovision som jag bara måste se. Capitol/Universal representerar nämligen ett helt gäng av bidragen, inte minst favorittippade Sergey från Ryssland som tävlar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela